علی عرب مفرد

استادیار دانشکده علوم انسانی
گروه آموزشی زبان و ادبیات انگلیسی

رشته تحصیلی

آموزش زبان انگلیسی - گرایش آموزش زبان انگلیسی

دانشگاه محل فارغ التحصیلی

دانشگاه تهران - کشور ایران

فهرست مقالات

    ارتباط

     
    رزومه

       CV

    Psycholinguistics

    Pragmatics

    Mobile-Assisted Language Learning

    • .Derakhshan, A., & Arabmofrad, A. (2018)، The Impact of Instruction on the Pragmatic Comprehension of Speech Acts of Apology, Request, and Refusal Among Iranian Intermediate EFL Learners ، English Teaching & Learning ، (1/1/2018) ، ، 75–94
    • Arabmofrad. A., Derakhshan, A., Atefinejad, M. (2019).، An Interplay Between Iranian EFL Learners’ Specific and General Interlanguage Pragmatic Motivation and Their Meta-pragmatic Awareness. ، Iranian Journal of English for Academic Purposes ، (1/1/2019) ، 3 ، 77-94
    • Rajaee Pitehnoee, M., Arabmofrad, A., & Modaberi, A. (2020). ، English as a Foreign Language Elementary Learners’ Perceptions of Classroom Physical Environment with Regard to Structural vs. Symbolic Features ، Journal of Research in Childhood Education ، (1/1/2020) ، ،
    • Mehdiabadi, F., Maadad, Nina, Arabmofrad, A. (2020). ، The Role of First Language Attrition in Persian Idiomatic Expressions ، Journal of Psycholinguistic Research ، (3/21/2641) ، ،
    • Derakhshan, A, Coombe, C., Arabmofrad, A., & Taghizadeh, M.(2020)، Investigating the Effects of English Language Teachers’ Professional Identity and Autonomy in Their Success ، Issues in Language Teaching ، (3/21/2641) ، 1 ، 1-28
    • Derakhshan, A., Rezaei, S., & Arabmofrad, A.، Insight into reading for university students ، ، (9/23/2019) ، ،
    • درخشان، علی; عرب مفرد، علی، 100 نکته کاربردی از پنی اور ، ، (1399/1/1) ، ،
    اطلاعاتی برای نمایش وجود ندارد.